Leave Your Message

Amalgama di titaniu

Titanium Amalgam hè utilizatu per cuntrullà a pressione di vapore di mercuriu in a lampada. Havi u listessu effettu cum'è u mercuriu puru quandu s'utilice in a fabricazione di lampade fluorescenti dritte di carica bassa o lampade à catodi friddi.

Sottu à 500 ° C, l'amalgama di titaniu ùn si decompone nè libera mercuriu. Dunque, in u prucessu di esaurimentu di gasu, in cundizioni sottu à 500 ° C, ùn ci hè micca incidenza di contaminazione di mercuriu. Questu face a suluzione più ideale per prevene a contaminazione di mercuriu in l'industria di fabricazione di lampade.

    Feature

    +

    L'amalgama di titaniu hè custituitu di titaniu è di mercuriu, chì formanu Ti3Hg à alta temperatura di 800 ° C in un cuntainer sigillatu. A lega hè poi macinata in un polveru è pressatu in u cinturione di nichel mentre una capa di lega ZrAl16 hè pressata da l'altra parte. Sottu à 500 ° C, l'amalgama di titaniu ùn si decompone nè libera mercuriu. Dunque, in u prucessu di esaurimentu di gasu, in cundizioni sottu à 500 ° C, ùn ci hè micca incidenza di contaminazione di mercuriu. Questu face a suluzione più ideale per prevene a contaminazione di mercuriu in l'industria di fabricazione di lampade.


    Dopu à u prucessu di fabricazione, i cinturini di nichel sò riscaldati à 800 ° C o più altu da i currenti d'alta freccia. L'atomi di mercuriu sò successivamente scaricati. Stu prucessu hè irreversibile postu chì u titaniu ùn pò micca assorbe l'atomi di mercuriu liberati. U voluminu di l'amalgama di titaniu pò esse cuntrullatu assai precisamente. Cume ZrAl16 hè un materiale "buon getter", l'amalgama di titaniu assicura ancu un vacu più cumpletu chì migliurà u rendiment è a vita di a lampada.

    Applicazione

    +

    L'amalgama di titaniu hà u listessu effettu cum'è u mercuriu puru quandu s'utilice in a fabricazione di lampade fluorescenti dritti di carica bassa o lampade à catodi friddi.

    Tipu dispunibule

    +

    L'OEM hè accettatu