Leave Your Message

A sesta Esposizione Internaziunale di Importazione Chine (CIIE)

25-01-2024

A sesta China International Import Expo (CIIE) in Shanghai hè stata una vetrina di mostre glubale, chì hà marcatu un passu significativu in u sustegnu di a cooperazione è u cummerciu internaziunale. I prudutti di diverse regioni eranu esposti, cumpresi articuli da a nazione di l'isula di u Pacificu Vanuatu, u meli di Manuka di Nova Zelanda, u vinu, u furmagliu, è ancu un pneumaticu "verde" di Michelin, chì viaghjava longu distanzi per mare, aria è ferrovia per ghjunghje à l'expo.

I dirigenti di l'imprese participanti si sò riuniti in Shanghai, induve rapprisentanti di più di 150 paesi, regioni è urganisazioni internaziunali anu cuntribuitu à l'avvenimentu. Spanning 367,000 metri quadrati, l'esposizione di quist'annu hà accoltu un record di 289 imprese Fortune 500 è imprese principali, assai di quali sò stati participanti recurrenti.

Iniziatu in 2018 cum'è un avvenimentu annuale, u CIIE significa l'impegnu di a Cina à apre i so mercati è à creà opportunità globale. In l'ultimi cinque anni, hà evolutu in una piattaforma chì mostra u novu mudellu di sviluppu di a Cina, mette in risaltu l'apertura di altu standard è serve cum'è un bene publicu globale.

I sperti osservanu chì l'esposizione di quist'annu riflette u momentu rinascimentale di a Cina, chì guidanu l'imprese à aghjustà a so allocazione di risorse secondu e richieste di i cunsumatori è a dinamica di a catena di supply. Dopu una pausa di trè anni per via di a pandemia, l'avvenimentu hà attiratu un spettru più largu di espositori è visitatori in diverse industrie, chì indicanu una participazione internaziunale aumentata.

A popularità di a CIIE mette in risaltu risposti pusitivi à e pulitiche di a porta aperta di a Cina. Zhou Mi, un ricercatore anzianu in l'Academia Cinese di Cummerciu Internaziunale è Cooperazione Economica, enfatizeghja cumu l'esposizione dimustra u rejuvenimentu ecunomicu di a Cina, guidandu l'allocazione di risorse in cunfurmità cù i bisogni di u mercatu. Hong Yong, da u dipartimentu di ricerca di e-commerce di u Ministeru di u Cummerciu, ricunnosce l'impurtanza di l'avvenimentu post-pandemia, dimustrà u successu di a Cina in attruverà a participazione glubale è validendu u so impegnu à a cooperazione internaziunale.

In generale, u CIIE serve cum'è un testimoniu di u rolu in evoluzione di a Cina in u cummerciu glubale, mette in risaltu i principii di apertura, cullaburazione, è furnisce una piattaforma per l'ingaghjamentu ecunomicu mundiale.